Tottenhamsvenner logo

Neste kamper:
Preseason:
Ingen oppsatte kamper

Premier League:
Sat. 11.Sep. kl. 16.00
West Bromwich
The Hawthorns (b)
Til kamptråd

Champions League:
Tue. 14.Sep. kl. 20.45
Werder Bremen
Weserstadion (b)
Til kamptråd

FA-cupen:
Ingen oppsatte kamper

Liga-cupen:
Tue. 21.Sep. kl. 20.45
Arsenal
White Hart Lane (h)
Til kamptråd

Siste kamp:
Sat. 28.Aug. kl. 16.00
Wigan (h)
Premier league
Resultat: 0 - 1
Til kamptråd
Til kamprapport

Forum :: Tottenham Hotspur :: Kamptråd: Tottenham vs Villareal  

Denne tråden er nå stengt
     Forrige 1 2 3 ... 13 14 [15]
fre 30 jul 2010, 19:07:52
bjholmem
  Styremedlem
Bjørnar Holmem

ggrank1
Medlem i Tottenhamsvenner
No må de roe ned. Korleis foreslår du at ein argumenterer då, Hane? Ved å ikkje ha fnugg av tru på det ein kjem med? Då blir det jo berre synsing.

BEaRO er nok klar over at han har ein kontroversiell stil, men forumkvaliteten blir ikkje betre av at ein argumenterer mot hans argument ved å berre hevde at hans meining er dårlegare enn eins eiga meining berre fordi den er framsatt på ein måte du ikkje likar.

You know I can\'t smile without you...

http://www.twitter.com/bjholmem/

lør 31 jul 2010, 00:29:26
BigRon

Var det 5-1 vi slo Roma i generalprøven i forifjor? Var det ikke den dårligste seriestarten noensinne vi hadde det året...?

"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.

lør 31 jul 2010, 00:38:29
Lech

BigRon skrev ...

Var det 5-1 vi slo Roma i generalprøven i forifjor? Var det ikke den dårligste seriestarten noensinne vi hadde det året...?

5-0. Ellers riktig

lør 31 jul 2010, 01:15:29
LedleyKing

JSU224 skrev ...

Liker ikke dette resultatet...

Eneste vi kan håpe på med det er at det gir e vekker til gutta om at nå må det faen meg skjerpes. Ting må være vannvittig mye bedre enn dette når det blåses igang CL-kval kampen vår.

DEN KAN VI IKKE TAPE!!!!!!!! Da griner jeg blod...

Såvidt jeg husker var vi i Kina på turne i fjor og tapte 2-0 mot et kinesisk lag...Disse turneene har sjeldent noe blikk på hvordan sesongen blir..vant også 5-0 mot Roma og vi så hvordan den sesongen gikk!
Har stor tro på denne sesongen! Håper bare vi ikke møter Fenerbache..de kan bli veldig vanskelige borte.

lør 31 jul 2010, 10:57:57
Melon

bEaRO er en artig kar han. Glad det er noen her som ikke er lik alle andre. Gjør forumet mer spennende. Savner også Støy. Lenge siden jeg har lest noe fra han.

Reporter: "What would you be if you never played football?"
Peter Crouch: "Proberly a virgin"

lør 31 jul 2010, 14:29:34
bEaRO

Hanen skrev ...

Det er du som kommer med argumentering DU alltid mener er best når det kommer fra deg og ikke oss andre. Fei for egen dør!!

No er det sletta innlegg her, men her sitt altså godt voksne herremenn og har ein intern samtale med drittkasting og personangrep mot eit anna medlem. Samtidig beskyldar de han for dårlig diskusjonsetikette. Grenselaust hykleri er alltid underholdande.

Vidare nokså unikt å meine at det er feil å diskutere med argument du meiner er betre enn andre sine. Sjølv synest eg det bikkar mot frekt å diskutere om du meiner du har feil. Eg ser ikkje poenget med å ta av andre si tid med svada ein ikkje trur på sjølv.

Ellers er du lei av meg i kvar einaste tråd. Sidan du reregistrerte deg har du snitta rundt 10 daglege innlegg, medan eg ligg rundt 1. Kva ein ser seg lei av i kvar einaste er sjølvsagt subjektivt, men at det skal vere mine innlegg som trekk ned kvalitet i kvar einaste tråd verkar ikkje særleg sannsynleg.

[ Endret lør 31 jul 2010, 14:30:11 ]

lør 31 jul 2010, 18:07:58
bjholmem
  Styremedlem
Bjørnar Holmem

ggrank1
Vidare diskusjon rundt bEaRO sin måte å diskutere på blir sletta og dei som dreg opp dette temaet igjen blir utestengt for ein periode. Viss du har problem med enkeltpostarar, send ein PM til moderator / admin eller rapporter innlegget det gjeld ved hjelp av rapporter-knappen øvst til høgre i kvar post. Nokon av dei dette gjeld har til og med fått beskjed via PM - men det var tydelegvis ikkje klar nok tale. Jaja.

Edit: Nokon klarte heller ikkje å dy seg og måtte kome med eit innlegg til. Då blir det nokre dagar utan forumtilgang. Og denne tråden er det ikkje vits i å ha open lengre heller.

[ Endret søn 01 aug 2010, 19:19:50 ]

You know I can\'t smile without you...

http://www.twitter.com/bjholmem/

Moderatorer: bjholmem, stClem, Geir, OsvaldoArdiles, Fredrik, ErikH, MortenM, Petter-Frydenlund, Larven, StianG

Denne tråden er nå stengt
  Forrige 1 2 3 ... 13 14 [15]

Forum :: Tottenham Hotspur :: Kamptråd: Tottenham vs Villareal << Forrige tråd | Neste tråd >>  
Hopp til:      

Copyright 1993-2007 TottenhamHotspur.no. Sitat eller tekster basert på Tottenhams Venners innhold skal følges eller foregås av kildehenvisning.
Alle meninger uttrykt på TottenhamsHotspur.no representerer hver skribents, og ikke nødvendigvis Tottenhams Venners, meninger.
Programmering og design av Jostein Guldal, hovedsidene basert på e107.
Artikkelinnhold og daglig drift av Erik Helgeneset. Servervedlikehold av Ole Andreas Olsen.