Tottenhamsvenner logo

Neste kamper:
Preseason:
Ingen oppsatte kamper

Premier League:
Sat. 11.Sep. kl. 16.00
West Bromwich
The Hawthorns (b)
Til kamptråd

Champions League:
Tue. 14.Sep. kl. 20.45
Werder Bremen
Weserstadion (b)
Til kamptråd

FA-cupen:
Ingen oppsatte kamper

Liga-cupen:
Tue. 21.Sep. kl. 20.45
Arsenal
White Hart Lane (h)
Til kamptråd

Siste kamp:
Sat. 28.Aug. kl. 16.00
Wigan (h)
Premier league
Resultat: 0 - 1
Til kamptråd
Til kamprapport

Forum :: Tottenham Hotspur :: Hvilket øyeblikk husker du best fra i fjor?  

Forrige 1 2 3 [4]
søn 01 aug 2010, 14:17:54
Syvertsen*Spurs

Pål Syvertsen

Jeg og en god venn av meg tok en spontantur til London for å se Tottenham hjemme mot Arsenal. Det gikk veldig bra som dere alle vet og vi vant 2-1. Aaah- det var fantastisk. Men ikke nok med deg, dagen derpå stod vi opp smilende etter en velykket spontantur til London. Fattern ringte meg tidelig om morningen og sa at vi burde belage oss på noen timer forinkelse pga aske fra Island! hehe! Jaja tenkte vi, en dag ekstra eller to i London er jo ikke så dumt! Vi ble i London i 11 dager- Fikk tak i biletter til Spurs - Chelsea også. Den matchen lekte vi oss til 3 poeng. Den Londonturen er det beste minnet jeg har hatt noensinne. Fantastisk!

COYS.

"Har du en fotball så har du alt!"

søn 01 aug 2010, 14:31:44
bl

Martin Berg-Leirvåg
Medlem i Tottenhamsvenner
Min første Tottenhamtur i høst da vi spilte mot Sunderland hjemme. Glemmer aldri det øyeblikket Gomes redda straffen til Bent. Gåsehud.

søn 01 aug 2010, 14:56:57
curl

Christian Leirvik
Når jeg satt askefast i Trondheim mens jeg så en av de beste spurs kampene jeg noensinne har sett(chelsea) Visste ikke om jeg skulle gråte av glede eller bitterhet..

Danny Rose sitt mål mot Arsenal er også et klart høydepunkt, så kampen hjemme til min nåværende kjæreste(på det tidspunktet var vi i startfasen og hadde bare "datet" et par ganger)- vanskelig å skulle opptre nogenlunde sivilisert når det målet kom, så jeg dreit i hele greia, sprang frem og tilbake i stua og ropte:)

søn 01 aug 2010, 15:15:18
8haugen

Øyvind Haugen

1. Å få være på Bricklayers før og etter kampene mot Arsenal og Chelsea og selvsagt på kampene......

2. Crouch sitt mål borte mot City!!

søn 01 aug 2010, 15:59:06
johansen.keane

Petter Løseth Johansen

defoe sitt mål hjemme mot united, samt lennons avgjørende mål mot birmingham ellers så er vel 9-1 seiren uforglemmelig

neste sesong...
There's only one keano!

man 02 aug 2010, 22:11:32
SuperSpurs

opphavsrett... stClem

Mange gode øyeblikk

[ Endret man 02 aug 2010, 22:38:27 ]

ons 04 aug 2010, 08:54:16
Ole-Christian

Ole-Christian Skjelsbek

Danny Rose og 9-1

ons 04 aug 2010, 10:34:27
RuneK

Rune Kirkeli

Danny Rose mot Arseanal....og selvsagt crouch sitt bortemål mot shitty i sesongens desidert viktigste kamp (like viktig for shitty jukseøkonomi-laget) Disse to er på delt førsteplass, 9-1 mot wigan vil også huskes godt.

coys

Gi meg en T......!!Gi meg en O.....!!!

ons 04 aug 2010, 12:33:25
phunk

Huddlestone som limer ballen i vinkelen mot Bolton.

Slik den kampen gikk og det at vi alltid ser ut til å tape slike kamper... Jeg var 100% overbevist om at hele CL-greia kom til å gå til helvete hjemme mot føkkings Bolton. Davies på en heldig corner 2 minutter før slutt...Og så er Hudd så deilig kontrollert i øyeblikket. Total ro og perfekt kraft.

Ellers kommer jo de nevnte øyeblikkene mot Shitty, Arse, Chelsk og Wigan høyt opp. Bohemens herlige ekstase på Crouch-scoringa var magisk.

Jeg var også så heldig å se laget gå fra bunnløs frustrasjon mot Wolves til rundspilling av Shitty i løpet av et par dager på WHL. Å stå å synge "Sacked in the morning" til Mark Hughes var velig gøy.

[ Endret ons 04 aug 2010, 12:34:24 ]

Moderatorer: bjholmem, stClem, Geir, OsvaldoArdiles, Fredrik, ErikH, MortenM, Petter-Frydenlund, Larven, StianG

Forrige 1 2 3 [4]

Forum :: Tottenham Hotspur :: Hvilket øyeblikk husker du best fra i fjor? << Forrige tråd | Neste tråd >>  
Hopp til:      

Copyright 1993-2007 TottenhamHotspur.no. Sitat eller tekster basert på Tottenhams Venners innhold skal følges eller foregås av kildehenvisning.
Alle meninger uttrykt på TottenhamsHotspur.no representerer hver skribents, og ikke nødvendigvis Tottenhams Venners, meninger.
Programmering og design av Jostein Guldal, hovedsidene basert på e107.
Artikkelinnhold og daglig drift av Erik Helgeneset. Servervedlikehold av Ole Andreas Olsen.