Tottenhamsvenner logo

Neste kamper:
Preseason:
Ingen oppsatte kamper

Premier League:
Sat. 11.Sep. kl. 16.00
West Bromwich
The Hawthorns (b)
Til kamptråd

Champions League:
Tue. 14.Sep. kl. 20.45
Werder Bremen
Weserstadion (b)
Til kamptråd

FA-cupen:
Ingen oppsatte kamper

Liga-cupen:
Tue. 21.Sep. kl. 20.45
Arsenal
White Hart Lane (h)
Til kamptråd

Siste kamp:
Sat. 28.Aug. kl. 16.00
Wigan (h)
Premier league
Resultat: 0 - 1
Til kamptråd
Til kamprapport

Forum :: tottenhamhotspur.no :: Tottenham Hotspur-forumet  

Forrige 1 [2]
søn 25 jul 2010, 09:20:19
(natas)

Takk for eit flåsete og elles særs lite informativt svar gode Holmem. Om det er dette nivået sjølvaste "O Store Hovudadmin" legg seg på når eg faktisk prøvar å kome med ting eg meiner kunne gjerast betre og ting eg saknar som har vorte vekk så kan det vere det same.

Om du hadde lese innlegget mitt hadde du kanskje lagt merke til at eg sa eg var ein jevnleg lesar. Då burde du, i mine augo, vidare vera i stand til å ressonnere deg fram til at dette ikkje var noko eg plutseleg la merke til nett no. Det berre verka som ein passande stad å ta det opp, noko det tydelegvis ikkje var. Tråden du viste til (denne) har eg forøvrig sjekka mange gonger i håp om nokon form for utdjupande forklaring, men den viser seg like informativ som Gry Jannicke Jarlum.

Eg ber audmjukt om orsaking for at eg bruka av Hovudadmin si dyrebare tid. Eg lovar at det ikkje skal bli ein vane!

søn 25 jul 2010, 10:20:11
bjholmem
  Styremedlem
Bjørnar Holmem

ggrank1
Medlem i Tottenhamsvenner
Eg beklager viss du føler deg støtt.

Tottenham Hotspur-forumet fungerer som før, men manglar ein del gamle trådar, då det er ein del plunder å hente dei fram. Det er også difor stadiontråden manglar. Dette var det ingen som la merke til før eg nemnte det i forbifarten, og det beklager eg.

You know I can\'t smile without you...

http://www.twitter.com/bjholmem/

søn 25 jul 2010, 11:07:49
(natas)

Hehe, det skal nok meir til for å støyte meg. Kan dog innrømme at eg til tider er litt vel glad i å diskutere og kverulere, og eg var nok i overkant krass her no forstår eg. Orsakar dette!

Eg har full forståing for at det kan klabbe seg til til tider her og det spelar ingen rolle for meg om desse gamle trådane er vekk. (Må innrømme at det hadde vore interessant å vite kva som skjedde for at alt dette forsvant, men det spelar forsåvidt ingen rolle).

Det eg, om enn på ein noko klønete måte, prøva å kome fram til var om du ikkje kunne ha lagt desse nye erstatningstrådane ( t.d. stadion og akademi) øvst på sida att slik at dei blir der permanent? (Er det sticky det kallast) Eg veit ikkje med andre, men eg tykkjer det er veldig greitt å kunne sjå kjapt over om det har kome noko nytt i desse trådane. Nils Rune sine fyldige akademirapportar (kopiert eller sjølvlagde) er noko av det artigaste eg les her inne og stadionen er me vel alle interesserte i?

I tillegg skulle eg som sagt ynskje at det ved framtidige krasj kunne kome ein liten notis på framsida, men det kan no også eigentleg vera det same om det er stress å lage dei.

Bare eit par forslag, og i det minste i rett del av forumet denne gongen!:)

Ha ein god dag

søn 25 jul 2010, 11:41:41
bjholmem
  Styremedlem
Bjørnar Holmem

ggrank1
(natas) skrev ...

Eg har full forståing for at det kan klabbe seg til til tider her og det spelar ingen rolle for meg om desse gamle trådane er vekk. (Må innrømme at det hadde vore interessant å vite kva som skjedde for at alt dette forsvant, men det spelar forsåvidt ingen rolle).

Vi skjønar ingenting av kva som har skore seg med forumet, så det spørsmålet kan eg ikkje svare på. Det einaste eit slikt forum gjer er å liste opp trådane som er definert til å vere i det forumet, men det vil det altså ikkje gjere lenger.

skrev ...

Det eg, om enn på ein noko klønete måte, prøva å kome fram til var om du ikkje kunne ha lagt desse nye erstatningstrådane ( t.d. stadion og akademi) øvst på sida att slik at dei blir der permanent? (Er det sticky det kallast) Eg veit ikkje med andre, men eg tykkjer det er veldig greitt å kunne sjå kjapt over om det har kome noko nytt i desse trådane. Nils Rune sine fyldige akademirapportar (kopiert eller sjølvlagde) er noko av det artigaste eg les her inne og stadionen er me vel alle interesserte i?

Eg har eigentleg lyst til å redusere mengden klistra trådar og heller la trådane sorterast etter sist aktivitet. Viss det er trådar du er spesielt oppteken av, kan du legge desse til i dine favorittar og hente dei fram derifrå.

skrev ...

I tillegg skulle eg som sagt ynskje at det ved framtidige krasj kunne kome ein liten notis på framsida, men det kan no også eigentleg vera det same om det er stress å lage dei.

Bare eit par forslag, og i det minste i rett del av forumet denne gongen!:)

Ha ein god dag

Eg legg ut informasjon om større feil på framsida når eg finn det naturleg, men som regel er det serverleverandøren som har feil og ikkje klarer å forklare oss kva som er feil. Då blir det lite informasjon ein kan legge ut. Eg vil ikkje gå så langt som å seie at det at foruminndelinga Tottenham Hotspur sluttar å fungere er eit krasj. Forumet virkar for dei fleste praktiske formål akkurat som før.

Elles; takk for innspel, vi set alltid pris på engasjerte brukarar.

You know I can\'t smile without you...

http://www.twitter.com/bjholmem/

søn 25 jul 2010, 13:17:50
Nils-Rune

skrev ...

Hyggelig å høre. Jeg er enig med bjholmem om at trådene skal være sortert etter siste aktivitet. Da blir det mere synlig når noe nytt har skjedd på posten. Ellers vil jeg oppfordre alle til å bidra på alle postene jeg starter. Høre fra folk som ser våre utlånte spillere, våre akademispillere, eller hvis noen kjenner noen som skal på prøvespill til klubben osv

ons 28 jul 2010, 05:41:56
Solaar

all den jobben jeg la i å samle informasjon det nye stadion-prosjektet er altså sporløst forsvunnet? Som straff skal jeg la tabell-tippe- konkurransen stå urettet i lange tider!

We're loyal Spurs supporters from a cold and snowy land!

ons 28 jul 2010, 06:23:51
viking1

Solaar skrev ...

all den jobben jeg la i å samle informasjon det nye stadion-prosjektet er altså sporløst forsvunnet? Som straff skal jeg la tabell-tippe- konkurransen stå urettet i lange tider!

Neida Solaar.

Den har jeg ventet på altfor lenge nå

ons 28 jul 2010, 14:57:33
ErikH
  Styremedlem
Erik Helgeneset

Solaar skrev ...

ikke sporløst forsvunnet, men utilgjengelig.. fant den manuelt i databasen for å hente den fram igjen, men viser seg faktisk at det er denne tråden som som gjorde at forumet oppførte seg mystisk. skal se om jeg finner ut hvorfor i løpet av kvelden.. (og ja, siden du opprettet tråden, er dette din skyld!)

Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt.. me.

ons 28 jul 2010, 19:48:15
Solaar

pah! inkompetente it-folk gitt.
viking1: jeg håper jeg rekker det ikveld...

We're loyal Spurs supporters from a cold and snowy land!

Moderatorer: bjholmem, stClem, Geir, OsvaldoArdiles, Fredrik, ErikH, MortenM, Petter-Frydenlund, Larven, StianG

Forrige 1 [2]

Forum :: tottenhamhotspur.no :: Tottenham Hotspur-forumet << Forrige tråd | Neste tråd >>  
Hopp til:      

Copyright 1993-2007 TottenhamHotspur.no. Sitat eller tekster basert på Tottenhams Venners innhold skal følges eller foregås av kildehenvisning.
Alle meninger uttrykt på TottenhamsHotspur.no representerer hver skribents, og ikke nødvendigvis Tottenhams Venners, meninger.
Programmering og design av Jostein Guldal, hovedsidene basert på e107.
Artikkelinnhold og daglig drift av Erik Helgeneset. Servervedlikehold av Ole Andreas Olsen.