Tottenhamsvenner logo

Neste kamper:
Preseason:
Ingen oppsatte kamper

Premier League:
Sat. 11.Sep. kl. 16.00
West Bromwich
The Hawthorns (b)
Til kamptråd

Champions League:
Tue. 14.Sep. kl. 20.45
Werder Bremen
Weserstadion (b)
Til kamptråd

FA-cupen:
Ingen oppsatte kamper

Liga-cupen:
Tue. 21.Sep. kl. 20.45
Arsenal
White Hart Lane (h)
Til kamptråd

Siste kamp:
Sat. 28.Aug. kl. 16.00
Wigan (h)
Premier league
Resultat: 0 - 1
Til kamptråd
Til kamprapport

Forum :: Tottenhams Venner :: Three Lions - Trondheim  

Forrige 1 2 3 ... 38 39 [40]
tor 26 aug 2010, 15:06:02
lloydpat

Lloyd Patrick

Det var en spontanhandling fra oss. Tok noen telefoner etc. så 20 min før kampstart var vi klare. Jeg sa til dørvakta på 3L at om det kom folk som ønsket å se Tottenham måtte de komme seg til Samfundet. Så det var en plass mellom 20-25 personer som så kampen der.

COYS!

Come on!

tor 26 aug 2010, 15:29:37
asirum

Anders Sirum

Medlem i Tottenhamsvenner
lloydpat skrev ...

Det var en spontanhandling fra oss. Tok noen telefoner etc. så 20 min før kampstart var vi klare. Jeg sa til dørvakta på 3L at om det kom folk som ønsket å se Tottenham måtte de komme seg til Samfundet. Så det var en plass mellom 20-25 personer som så kampen der.

COYS!

Har vært mottager av et par sånne telefoner opp gjennom årene.

Vi får se hvordan trekninga går. Spiller vi samme dag som ManU må man vel ordne det så alle får sett kamp.

tor 26 aug 2010, 15:45:31
Crank

Da burde dørvakt på 3L skaffe seg bedre hukommelse, for når jeg var der 10 min. før kampstart sa han at det var fullt og at han ikke visste hvor jeg kunne få sett kampen! Så da ble løsningen internett da...

Ingve

tor 26 aug 2010, 15:48:57
Crank

På Roadhouse får man øl til en mye rimeligere penge uten at det er rabattert mener jeg på...

Ingve

fre 27 aug 2010, 08:08:05
Baccata

Glenn Eriksen

Hei

Tottenham v Wigan lørdag 28.08.10 kl. 16:00 på Three Lions
Etter knusing av Young Boys og trekkning i CL, er det igjen PL som står for tur.
Vi møter Wigan, et lag vi aldri har tapt for på hjemmebane, og de fleste husker nok 22. november i fjor, da Spurs vant 9-1.
Klarer Wigan stoppe Bale og Lennon, og få sin revansje, eller blir det overkjøring igjen?
Møt opp og finn ut.

Sesongen 10-11
Rabatt

Medlemskort i Tottenhams Venner = Dahls til en rimeligere pris.
Medlemskortene for årets sesong er enda i tykken, så fram til de er klare, gjeder forrige sesongs kort.

Konkurranser
Vi kjører også i år på med en del kokurranser utover sesongen. Ikke lat er klart her enda, mer info kommer.
Resultattipping
Det vil av og til bli en tippekonkurranse hvor man tipper sluttresultatet av kampen som spilles den aktuelle dagen.

COYS,
Glenn

\"The minute's silence was immaculate, I have never heard a minute's silence like that.\" Glenn Hoddle

fre 27 aug 2010, 08:45:52
Baccata

Glenn Eriksen

Crank skrev ...

Da burde dørvakt på 3L skaffe seg bedre hukommelse, for når jeg var der 10 min. før kampstart sa han at det var fullt og at han ikke visste hvor jeg kunne få sett kampen! Så da ble løsningen internett da...

Ingen unskyldning, men det var 2 dørvakter der på onsdag, så det kan være grunnen til at denne beskjeden forsvant.
Vi prøvde også å lure inn flest mulig Spurs-supportere som kom sent, men klarte nok ikke få inn alle desverre.

Crank skrev ...

På Roadhouse får man øl til en mye rimeligere penge uten at det er rabattert mener jeg på...

Er klar over at prisene er høyere en på Roadhouse, men Three Lions har flere kanaler og flere og bedre sitteplasser (som regel).

Det er selvfølgelig mulig å se på alternativer til Three Lions, dersom folk ønsker dette.

\"The minute's silence was immaculate, I have never heard a minute's silence like that.\" Glenn Hoddle

fre 27 aug 2010, 08:47:28
Hanen

Kay Edvin Nessæther

Three Lions er jo knall!
Jeg synes iallefall det er veldig bra å være der.

lør 28 aug 2010, 01:33:51
Crank

Ja, for all del, jeg trives godt på Three Lions men er som nevnt litt skuffet over prisnivået der.
Men besetningen og atmosfæren er upåklagelig uten tvil!
Det er det også på Roadhouse selv om det dessverre er lite kanaler der og Chelsea sannsynligvis blir prioritert på dager der våre kamper kolliderer.

Ingve

Moderatorer: bjholmem, stClem, Geir, OsvaldoArdiles, Fredrik, ErikH, MortenM, Petter-Frydenlund, Larven, StianG

Forrige 1 2 3 ... 38 39 [40]

Forum :: Tottenhams Venner :: Three Lions - Trondheim << Forrige tråd | Neste tråd >>  
Hopp til:      

Copyright 1993-2007 TottenhamHotspur.no. Sitat eller tekster basert på Tottenhams Venners innhold skal følges eller foregås av kildehenvisning.
Alle meninger uttrykt på TottenhamsHotspur.no representerer hver skribents, og ikke nødvendigvis Tottenhams Venners, meninger.
Programmering og design av Jostein Guldal, hovedsidene basert på e107.
Artikkelinnhold og daglig drift av Erik Helgeneset. Servervedlikehold av Ole Andreas Olsen.