Tottenhamsvenner logo

Neste kamper:
Preseason:
Ingen oppsatte kamper

Premier League:
Sat. 11.Sep. kl. 16.00
West Bromwich
The Hawthorns (b)
Til kamptråd

Champions League:
Tue. 14.Sep. kl. 20.45
Werder Bremen
Weserstadion (b)
Til kamptråd

FA-cupen:
Ingen oppsatte kamper

Liga-cupen:
Tue. 21.Sep. kl. 20.45
Arsenal
White Hart Lane (h)
Til kamptråd

Siste kamp:
Sat. 28.Aug. kl. 16.00
Wigan (h)
Premier league
Resultat: 0 - 1
Til kamptråd
Til kamprapport

Forum :: Ryktebørsen :: Miguel Veloso  

Denne tråden er nå stengt
     Forrige 1 2 3 ... 10 11 [12]
lør 31 jul 2010, 11:18:15
Guardiola

Medlem i Tottenhamsvenner
Tottenthom skrev ...

Genoa er blant Italias mest fremgangsrike klubber, ja man kan faktisk sammenligne dem med oss selv i PL. De har en serdeles offensiv spillestil spessielt til å være i Italia, de er rett og slett vanvittig gode på hjemmebane og har en fin spillerstall full av talenter.
Kanskje en bakgårsklubb før, men i løpet av noen sesonger tror jeg de vil spille i CL

Du får si hva du vil, men en klubb som endte på 9. plass i Serie A i fjor og rykket opp så sent som før 07/08-sesongen er og blir en bakgårdsklubb sammenlignet med toppklubbene Veloso har blitt linket til de siste årene.
Å sammenligne oss med Genoa er jeg overhodet ikke med på, da det er en hån mot PL generelt og oss spesielt.

Audere-est-Facere

lør 31 jul 2010, 13:11:16
KristianW

Kristian Wæraas

Guardiola skrev ...

Tottenthom skrev ...

Genoa er blant Italias mest fremgangsrike klubber, ja man kan faktisk sammenligne dem med oss selv i PL. De har en serdeles offensiv spillestil spessielt til å være i Italia, de er rett og slett vanvittig gode på hjemmebane og har en fin spillerstall full av talenter.
Kanskje en bakgårsklubb før, men i løpet av noen sesonger tror jeg de vil spille i CL

Du får si hva du vil, men en klubb som endte på 9. plass i Serie A i fjor og rykket opp så sent som før 07/08-sesongen er og blir en bakgårdsklubb sammenlignet med toppklubbene Veloso har blitt linket til de siste årene.
Å sammenligne oss med Genoa er jeg overhodet ikke med på, da det er en hån mot PL generelt og oss spesielt.

"Historically, Genoa is the fourth most successful Italian club in terms of championships won"

"I'll rather walk alone"

lør 31 jul 2010, 13:16:09
Guardiola

KristianW skrev ...

Guardiola skrev ...

Tottenthom skrev ...

"Historically, Genoa is the fourth most successful Italian club in terms of championships won"

Ja, siste seriegull kom i 1923/24-sesongen! Etter det har de vunnet den mildt sagt elendige cupen i Italia for første og siste gang i 1936/37.
Men de har selvsagt noen titler fra Serie B og C i forholdsvis moderne tid....

Audere-est-Facere

lør 31 jul 2010, 13:24:27
Nessa

Genoa var faktisk på 5. plass i 08/09 sesongen, mistet CL-plassen til Fiorentina på interne oppgjør.

COYS!

lør 31 jul 2010, 13:30:49
Beast

Who cares about Genoa? Det viktigste er vel at Veloso er fornøyd med valget sitt...

Medl.nr 4358

lør 31 jul 2010, 17:32:07
gobofraggel

Forza Sampdoria!

"Det er bare jeg som synger!"

"En Tottenham kamp er som å gå til tannlegen, Du vet det vil gjøre vondt, men aldri hvor vondt"

"jeg har aldri sett et mål i damefotball, som ikke er keepertabbe"

lør 31 jul 2010, 18:01:23
Serhi

skal vi tro utallige rykter så er dette en kar som bryr seg mer om utseende/modell-karrieren enn om fotballen,så like greit han dro til italia..

If Liverpool fans shout "Up the Pool!"
and Aston Villa fans shout "Up the Villa!"
What do arsenal fans shout?

lør 31 jul 2010, 18:05:55
rustneversleeps

Andre' Grandahl

gobofraggel skrev ...

Forza Sampdoria!

FORZA ROMA!!!

Look out mama there's a white boat coming up the river....

Ah but I was so much older then, I'm younger than that now.

LEAGUE CUP CHAMPIONS 2008

Moderatorer: bjholmem, stClem, Geir, OsvaldoArdiles, Fredrik, ErikH, MortenM, Petter-Frydenlund, Larven, StianG

Denne tråden er nå stengt
  Forrige 1 2 3 ... 10 11 [12]

Forum :: Ryktebørsen :: Miguel Veloso << Forrige tråd | Neste tråd >>  
Hopp til:      

Copyright 1993-2007 TottenhamHotspur.no. Sitat eller tekster basert på Tottenhams Venners innhold skal følges eller foregås av kildehenvisning.
Alle meninger uttrykt på TottenhamsHotspur.no representerer hver skribents, og ikke nødvendigvis Tottenhams Venners, meninger.
Programmering og design av Jostein Guldal, hovedsidene basert på e107.
Artikkelinnhold og daglig drift av Erik Helgeneset. Servervedlikehold av Ole Andreas Olsen.